CRM rendszer szoftver minden hazai cégnek

Screen Shot 2014-12-06 at 10.15.40Két hasonló termék közül hogyan is választ a vevő? Mi az, ami eldöntheti ingadozását. Például egy határozott és a vevőből jól felkészült call centeres munkatárs! Igen, ez valóban lehetséges! Ha a vevő már vásárolt a cégnél, ha már érdeklődött valamilyen termék iránt és a cégnél jól működik egy CRM rendszer, akkor ez aranyat érő információkkal látja e a munkatársat. Ezekből az adatokból a megkeresés után célzottan a cég termékére vagy szolgáltatására irányíthatja az ügyfelet, így eldöntheti a hezitálást a cég felé. Nagy előny ez azzal szemben, aki csak hirdeti a terméket, akinek csak számlázó vagy ügyviteli rendszere van. A CRM szoftver nagy segítséget nyújt az újraértékesítésnél, az érdeklődőkből történő valós vásárló generálásnál. Ezek a legjelentősebb értékesítési segítséget. Emellett azonban számos más téren is hasznos. A marketing kampányokban, a projektek elkészítésénél és nyomon követésénél, az ügyfél reklamációk feldolgozásánál, a cég teljes körű levelezésénél és a hírlevelek küldésénél is.

 

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!